Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 13 zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 13
Dane teleadresowe jednostki
ul. Św. Jacka Odrowąża 23,
03-310 Warszawa
Data publikacji strony internetowej: 28.02.2022 r.
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 18.01.2023 r.
Strona internetowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 13 jest Zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Ułatwienia na stronie Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 13
Strona Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 13 posiada między innymi następujące ułatwienia:
Strona internetowa została stworzona od zera już po wejściu w życie wytycznych dotyczących dostępności. W związku z tym wytyczne WCAG 2.1 były integralną częścią jej planowania.
Data sporządzenia deklaracji
Deklarację sporządzono dnia: 23.03.2022 r.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez przeszkolonego pracownika
Data ostatniego przeglądu i aktualizacji Deklaracji: 23.03.2022 r.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest dyrektor - Weronika Piasecka, wpiasecka@eduwarszawa.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 22 614 30 55. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Procedura wnioskowo-skargowa
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Wejście do Poradni (klatka VI) znajduje się z boku budynku, od strony ulicy Budowlanej. Dojście piesze jest równe, bez nachylenia. By dostać się do poradni trzeba użyć domofonu. Po wejściu do klatki należy kierować się na prawo, gdzie w odległości 6 m znajduje się sekretariat.
Pomieszczenia znajdują się na 4 poziomach (-1, parter, I, II), na które można się dostać schodami lub windą. Schody wyposażone są w poręcze. Brak kontrastowych oznaczeń stopni. Wszystkie pomieszczenia są dostępne dla osób z niepełnosprawnością ruchową. Korytarze umożliwiają poruszanie się na wózku.
Pomieszczenia posiadają oznakowania dla osób niewidomych. Dostępne są tyflomapy.
Informacja głosowa jest zapewniona za pośrednictwem pracowników.
Wyznaczone jest miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.
Na teren placówki można wchodzić z psem asystującym bez ograniczeń.
Brak pętli indukcyjnej.
Nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online.
Koordynatorzy dostępności:
Magdalena Bednarczyk
Informacje dodatkowe i inne oświadczenia
Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Weronika Piasecka
E-mail: ppp13@eduwarszawa.pl
Telefon: 22 811 05 22, 22 811 26 46
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Metryka
Rejestr zmian
Rozwiń